راهنمای فراخوان جذب مدرسان خبرگی 

روش تکمیل کاربرگ ها و فایل های اکسل و پاورپوینت (PowerPoint & Excel)
  1. کاربرگ شماره ۲ را تایپ نمایید.
  2. جداول با کلید tab اضافه می گردد.
  3. روی کاغذ سفید امضای خود را انجام دهید و اسکن نمایید یا با موبایل عکس بگیرید و کراپ نمایید و انتهای کاربرگ بگذارید.
  4. بر اساس شماره ردیف ها پوشه (Folder) ایجاد گردد و مدارک و مستندات مرتبط در آن پوشه قرار گیرد.
  5. مدارک را در لوح فشرده (CD) کپی نمایید.
  6. یک سری از تصاویر مدارک به همراه لوح فشرده ارسال نمایید.
  7. فایل اکسل و پاورپوینت را تکمیل نمایید و دروسی که توانایی تدریس دارید را در قسمت های تعیین شده ذکر نمایید.
  8. مدارک تحصیلی افراد می تواند مرتبط یا غیر مرتبط با رشته درخواستی برای تدریس باشد: دکترا، ارشد کارشناس، کاردان و حتی دیپلم با بیش از ۱۰ سال سابقه کار در رشته تخصصی
  9. سابقه کار می تواند شامل یکی از این موارد و یا جمع این موارد باشد که می بایست روی هم بیشتر از ۱۰ سال باشد و ارایه مستندات مرتبط الزامی است هم چون: بیمه، قرارداد، حکم، ابلاغ، فیش حقوقی، گواهی سابقه کار در سربرگ شرکت ها، سازمان ها، دستگاه های اجرایی، باشگاه ها و … – نمونه نامه گواهی سابقه کار تقدیم گردیده است.
  10. تصویر کلیه مدارک و کاربرگ ها به همراه لوح فشرده را تا  10 روز بعد از اعلام همکاری به نشانی ذیل ارسال نمایید: تهران – خیابان جمهوری – بعد از پل حافظ – خیابان میرزا کوچک خان (امتداد خیابان سی تیر بالای خیابان جمهوری) – جنب کلیسا – پلاک ۱۳
  11. هرگونه پرسش را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۲۲۴۸۳۵۸۸۶ ارسال و از همین روش پاسخ داده می شود.

شرایط و ضوابط و نحوه ارسال مدارک متقاضیان دریافت کد مدرسی خبرگی / بررسی مجدد وضعیت فعالیت خبرگی

در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی تهران غرب

مدارک مورد نیاز

1- تایپ کاربرگ تکمیل شده شماره 2 (02-Form) و درج امضای اسکن شده متقاضی در مکان مشخص شده در آخرین صفحه و سپس امضای و ممهور به مهر و تایید رییس مرکز– (در پوشه 1 قرار داده شود. توجه : کاربرگ حتما در قالب word باشد و از pdf کردن فایل خودداری نمایید. )

2- کارنامک (Resume-CV) متقاضی – نمونه کارنامک استاندارد تقدیم گردیده است. (در پوشه 2 قرار داده شود. توجه : کاربرگ حتما در قالب word باشد و از pdf کردن فایل خودداری نمایید.)

3- اسکن عکس 4*3 پرسنلی – زمینه سفید – رنگی (در پوشه 3 قرار داده شود. توجه : عکس با فرمت jpg باشد.)

4- تصویر شناسنامه متقاضی و همسر ( در صورت ازدواج ) کلیه صفحات (در پوشه 4 قرار داده شود. توجه : عکسها با فرمت jpg باشد و از pdf کردن فایلها خودداری نمایید.)

5- تصویرکارت ملی متقاضی و همسر ( در صورت ازدواج ) پشت و رو (در پوشه 5 قرار داده شود. توجه : عکسها با فرمت jpg باشد و از pdf کردن فایلها خودداری نمایید.)

6- تصویرکارت پایان خدمت – ویژه آقایان (در پوشه 6 قرار داده شود. توجه : عکس با فرمت jpg باشد.)

7- تصویر مدارک تحصیلی (در پوشه 7 قرار داده شود. توجه : عکس با فرمت jpg  باشد.)

8- مستندات سوابق آموزشی و اجرایی در رشته خبرگی به مدت 10 سال مرتبط – نمونه نامه گواهی سابقه کار تقدیم گردیده است. (در پوشه 8 قرار داده شود. توجه : عکسها با فرمت jpg  باشد و از pdf کردن فایلها خودداری نمایید.)

9- مستندات تالیف کتب و مقالات – اسکن صفحه جلد و شناسنامه کتاب و صفحه اول مقاله (در پوشه 9 قرار داده شود. توجه : عکسها با فرمت jpg  باشد و از pdf کردن فایلها خودداری نمایید.)

10- گواهی دوره های آموزشی گذرانده شده مرتبط با رشته خبرگی (در پوشه 10 قرار داده شود. توجه : عکسها  با فرمت jpg  باشد و از pdf کردن فایلها خودداری نمایید.)

11- تقدیرنامه های اخذ شده مرتبط با رشته خبرگی (در پوشه 11 قرار داده شود. توجه : عکسها  با فرمت jpg  باشد و از pdf کردن فایلها خودداری نمایید.)

12-  تصویر آثار هنری ( مختص متقاضیان رشته های هنری) (در پوشه 12 قرار داده شود. توجه : عکسها  با فرمت jpg  باشد و از pdf کردن فایلها خودداری نمایید.)

13-  گواهی درجه هنری (مختص متقاضیان رشته های هنری) (در پوشه 13 قرار داده شود. توجه : عکسها با فرمت jpg  باشد و از pdf کردن فایلها خودداری نمایید.)

14-  تکمیل فایل پاورپویت (در پوشه 14 قرار داده شود.)

15-  تکمیل فایل اکسل (در پوشه 15 قرار داده شود.)

16- تایپ کاربرگ صلاحیت عمومی (03-Form) و درج امضای اسکن شده متقاضی در مکان مشخص شده در آخرین صفحه (در پوشه 16 قرار داده شود. توجه : کاربرگ حتما در قالب word باشد و از pdf کردن فایل خودداری نمایید. )

17 – نمونه امضا (در پوشه 17 قرار داده شود . توجه : عکس با فرمت jpg  باشد.)