راهنمای فراخوان جذب مدرسان خبرگی
روش تکمیل کاربرگ ها و فایل های اکسل و پاورپوینت (PowerPoint & Excel)
- کاربرگ شماره ۲ را تایپ نمایید.
- جداول با کلید tab اضافه می گردد.
- روی کاغذ سفید امضای خود را انجام دهید و اسکن نمایید یا با موبایل عکس بگیرید و کراپ نمایید و انتهای کاربرگ بگذارید.
- بر اساس شماره ردیف ها پوشه (Folder) ایجاد گردد و مدارک و مستندات مرتبط در آن پوشه قرار گیرد.
- مدارک را در لوح فشرده (CD) کپی نمایید.
- یک سری از تصاویر مدارک به همراه لوح فشرده ارسال نمایید.
- فایل اکسل و پاورپوینت را تکمیل نمایید و دروسی که توانایی تدریس دارید را در قسمت های تعیین شده ذکر نمایید.
- مدارک تحصیلی افراد می تواند مرتبط یا غیر مرتبط با رشته درخواستی برای تدریس باشد: دکترا، ارشد کارشناس، کاردان و حتی دیپلم با بیش از ۱۰ سال سابقه کار در رشته تخصصی
- سابقه کار می تواند شامل یکی از این موارد و یا جمع این موارد باشد که می بایست روی هم بیشتر از ۱۰ سال باشد و ارایه مستندات مرتبط الزامی است هم چون: بیمه، قرارداد، حکم، ابلاغ، فیش حقوقی، گواهی سابقه کار در سربرگ شرکت ها، سازمان ها، دستگاه های اجرایی، باشگاه ها و … – نمونه نامه گواهی سابقه کار تقدیم گردیده است.
- تصویر کلیه مدارک و کاربرگ ها به همراه لوح فشرده را تا 10 روز بعد از اعلام همکاری به نشانی ذیل ارسال نمایید: تهران – خیابان جمهوری – بعد از پل حافظ – خیابان میرزا کوچک خان (امتداد خیابان سی تیر بالای خیابان جمهوری) – جنب کلیسا – پلاک ۱۳
- هرگونه پرسش را از طریق واتساپ به شماره ۰۹۲۲۴۸۳۵۸۸۶ ارسال و از همین روش پاسخ داده می شود.
شرایط و ضوابط و نحوه ارسال مدارک متقاضیان دریافت کد مدرسی خبرگی / بررسی مجدد وضعیت فعالیت خبرگی
در دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استانی تهران غرب
مدارک مورد نیاز
1- تایپ کاربرگ تکمیل شده شماره 2 (02-Form) و درج امضای اسکن شده متقاضی در مکان مشخص شده در آخرین صفحه و سپس امضای و ممهور به مهر و تایید رییس مرکز– (در پوشه 1 قرار داده شود. توجه : کاربرگ حتما در قالب word باشد و از pdf کردن فایل خودداری نمایید. )
2- کارنامک (Resume-CV) متقاضی – نمونه کارنامک استاندارد تقدیم گردیده است. (در پوشه 2 قرار داده شود. توجه : کاربرگ حتما در قالب word باشد و از pdf کردن فایل خودداری نمایید.)
3- اسکن عکس 4*3 پرسنلی – زمینه سفید – رنگی (در پوشه 3 قرار داده شود. توجه : عکس با فرمت jpg باشد.)
4- تصویر شناسنامه متقاضی و همسر ( در صورت ازدواج ) کلیه صفحات (در پوشه 4 قرار داده شود. توجه : عکسها با فرمت jpg باشد و از pdf کردن فایلها خودداری نمایید.)
5- تصویرکارت ملی متقاضی و همسر ( در صورت ازدواج ) پشت و رو (در پوشه 5 قرار داده شود. توجه : عکسها با فرمت jpg باشد و از pdf کردن فایلها خودداری نمایید.)
6- تصویرکارت پایان خدمت – ویژه آقایان (در پوشه 6 قرار داده شود. توجه : عکس با فرمت jpg باشد.)
7- تصویر مدارک تحصیلی (در پوشه 7 قرار داده شود. توجه : عکس با فرمت jpg باشد.)
8- مستندات سوابق آموزشی و اجرایی در رشته خبرگی به مدت 10 سال مرتبط – نمونه نامه گواهی سابقه کار تقدیم گردیده است. (در پوشه 8 قرار داده شود. توجه : عکسها با فرمت jpg باشد و از pdf کردن فایلها خودداری نمایید.)
9- مستندات تالیف کتب و مقالات – اسکن صفحه جلد و شناسنامه کتاب و صفحه اول مقاله (در پوشه 9 قرار داده شود. توجه : عکسها با فرمت jpg باشد و از pdf کردن فایلها خودداری نمایید.)
10- گواهی دوره های آموزشی گذرانده شده مرتبط با رشته خبرگی (در پوشه 10 قرار داده شود. توجه : عکسها با فرمت jpg باشد و از pdf کردن فایلها خودداری نمایید.)
11- تقدیرنامه های اخذ شده مرتبط با رشته خبرگی (در پوشه 11 قرار داده شود. توجه : عکسها با فرمت jpg باشد و از pdf کردن فایلها خودداری نمایید.)
12- تصویر آثار هنری ( مختص متقاضیان رشته های هنری) (در پوشه 12 قرار داده شود. توجه : عکسها با فرمت jpg باشد و از pdf کردن فایلها خودداری نمایید.)
13- گواهی درجه هنری (مختص متقاضیان رشته های هنری) (در پوشه 13 قرار داده شود. توجه : عکسها با فرمت jpg باشد و از pdf کردن فایلها خودداری نمایید.)
14- تکمیل فایل پاورپویت (در پوشه 14 قرار داده شود.)
15- تکمیل فایل اکسل (در پوشه 15 قرار داده شود.)
16- تایپ کاربرگ صلاحیت عمومی (03-Form) و درج امضای اسکن شده متقاضی در مکان مشخص شده در آخرین صفحه (در پوشه 16 قرار داده شود. توجه : کاربرگ حتما در قالب word باشد و از pdf کردن فایل خودداری نمایید. )
17 – نمونه امضا (در پوشه 17 قرار داده شود . توجه : عکس با فرمت jpg باشد.)