اطلاعیه شماره 12- دانشجویان انتقالی مرکز ایفاچی کار

بدین وسیله به اطلاع می رساند درس زیر در زمان اعلام شده تشکیل خواهد شد:

1- درس روش تحقیق و پروژه روز چهارشنبه مورخ 1402/08/24 ساعت 10

1402/08/23

اطلاعیه شماره 11- دانشجویان انتقالی مرکز ایفاچی کار

بدین وسیله به اطلاع می رساند درس های زیر در زمان اعلام شده تشکیل خواهد شد:

1- درس صدور بلیط میانی روز سه شنبه مورخ 1402/08/23 ساعت 16

2- درس محاسبه و صدور بلیط روز سه شنبه مورخ 1402/08/23 ساعت 16

3- درس مکالمه زبان انگلیسی 4 روز دو شنبه مورخ 1402/08/22 ساعت 16

1402/08/21

اطلاعیه شماره 10- دانشجویان انتقالی مرکز ایفاچی کار

بدین وسیله به اطلاع می رساند که شروع ترم مهر ماه 1402 از روز شنبه 1402/07/08 بر اساس برنامه هفتگی کلاس ها خواهد بود

توجه فرمایید که عدم حضور در کلاس ها موجب غیبت شده و در صورتی که تعداد غیبت ها بیش از 3 جلسه شود، دانشجو بر اساس ضوابط و قوانین آموزش عالی از حضور در آزمون پایان ترم محروم خواهد شد

جهت اطلاع از برنامه هفتگی کلاس های خود بر روی لینک کلیک نمایید.

1402/06/30

اطلاعیه شماره 9 – دانشجویان انتقالی مرکز ایفاچی کار

1- انتخاب واحد ورودی های قبل از بهمن 1401 (4012) در روز های پنجشنبه 30 و جمعه 31 شهریور ماه در سامانه هم آوا قابل انجام است

2- حتما حداقل یک درس را اخذ نموده و نهایی نمایید و شهریه را پرداخت نمایید در غیر اینصورت دانشجوی ترم جاری محسوب نشده و امکان ترمیم واحد ها توسط دانشجو و مرکز مقدور نخواهد بود.

3- همینطور مابقی دانشجویانی که به هر علت نتوانستد انتخاب واحد خود را نهایی نموده و شهریه را پرداخت نمایند فقط همین دو روز مهلت دارند.

1402/06/28

اطلاعیه شماره 8 – دانشجویان ایفاچی کار

1- نحوه درخواست یا تیکت در سایت بطور کامل و تصویری در لینک زیر قابل مشاهده است. لطفا قبل از ارسال تیکت نسبت به مطالعه اطلاعیه های سایت اقدام نمایید. تیکت هایی که موضوع مطرح شده در آنها، در اطلاعیه ها ذکر شده باشد، پاسخ داده نمی شود.

لینک فایل راهنمای درج درخواست یا تیکت در سایت

2- از صفحه برنامه هفتگی کلاس ها نام رشته و نیم سال ورودی خود را انتخاب نموده و بر روی آن کلیک نمایید تا نام درس ها و واحد هایی که لازم است در ترم مهر ماه 1402 اخذ نمایید نمایش داده شود.

لینک برنامه هفتگی کلاس ها

1402/06/22

اطلاعیه شماره 7 – دانشجویان انتقالی مرکز ایفاچی کار

1- انتخاب واحد برای دانشجویان ورودی ترم دوم سال 1400 (بهمن 1400) به قبل، از امروز شروع شده است.

2- دانشجویانی که پرونده و مدارک تحصیلی نزد خودشان است لازم است جهت تشکیل پرونده و روال اداری به مرکز افق تحویل دهند.

3- توجه فرمایید انتخاب واحد فقط در روزهای ذکر شده در سامانه هم آوا بصورت زیر قابل انجام است:

1402/06/21

اطلاعیه شماره 6 – دانشجویان انتقالی مرکز ایفاچی کار

اطلاعیه انتخاب واحد نیم سال اول 1402-1403 (4021)

به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند طبق فرآیند اعلام شده در ذیل اقدام به انتخاب واحد نمایند:

  1. بر اساس مقطع، رشته، سال و ترم ورودی نسبت به دروس اعلام شده و بر اساس کد گروه درس تعیین شده اقدام به انتخاب واحد نمایید.
  2. شهریه مرکز و حق نظارت را در سامانه هم آوا پرداخت نمایید.
  3. جدول کلاس بندی بعد از انتخاب واحد در صفحه اختصاصی دانشجویان در هم آوا مشخص می گردد.
  4. برنامه اجرایی متعاقبا در سامانه مرکز اطلاع رسانی می گردد.
  5. امکان تغییر روز و ساعت کلاس ها وجود دارد.
  6. برنامه آزمون اعلام شده در سامانه فقط برای ایجاد دسترسی برای انجام انتخاب واحد می باشد و به طور کلی قطعی نمی باشد.
  7. برنامه قطعی آزمون در ماه آخر ترم اعلام می گردد
  8. جهت انجام استاندارد مراحل انتخاب واحد دانشجویان می بایست کلی دروس اعلام شده در کد گروه درس را انتخاب نمایند تا طبق قوانین آموزشی در زمان مقرر امکان فارغ التحصیلی وجود داشته باشد.
  9. دانشجویان در صورتی که دروس را پاس نکرده اند بعد از انجام کامل بند 8 اقدام به انتخاب آن دروس در صورتی که ارایه شده باشد در ترم های پایین تر اقدام نمایند.
  10. در صورتی که در هنگام انتخاب واحد با پیام ظرفیت تکمیل گردیده است مواجه شدید این موضوع را با ذکر دقیق مقطع، رشته، درس، کد گروه درس، نام و نام خانوادگی تیکت ارسال نمایید تا مراحل اداری و آموزشی آن در حد امکان فراهم گردد .
  11. در زمان انتخاب واحد در بازه زمانی اعلام شده طبق تقویم آموزشی اعلام شده توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی در سامانه هم آوا، به هر علت همچون خطای سامانه هم آوا، کمبود وقت و … دانشجویان می بایست حتما حداقل یک درس را انتخاب واحد نمایند و شهریه مرکز و حق نظارت دانشگاه جامع را واریز کنند در غیر این صورت سامانه بسته و اجازه انتخاب واحد و حذف و اضافه توسط دسترسی مرکز بسته می گردد .
  12. در صورت عدم انجام موارد فوق توسط دانشجو کلیه موارد و مسایل آموزشی و اداری به وجود آمده بر عهده شخص دانشجو می باشد.

پيشاپيش از بذل توجه و همکاري به منظور ثبت نام طبق استاندارد اعلام شده تشکر و قدرداني مي شود.

1402/06/20

اطلاعیه شماره 5 – دانشجویان انتقالی مرکز ایفاچی کار

قابل توجه کلیه دانشجویان گرامی

  1. از ابتدای سال 1402 کلیه امور اداری – آموزشی فقط از طریق سامانه مدیریت درخواست‌ها (تیکتینگ) در سایت مرکز، قابل انجام و پیگیری می باشد.
  2. این سامانه جهت رفاه حال دانشجویان و به منظور اطلاع از تشکیل یا عدم تشکیل کلاس‌ها و ارسال درخواست بدون مراجعه حضوری، صرفه‌جویی در زمان، حمل ونقل، دقت و تسریع در حد امکان در پاسخگویی و … تهیه و راه‌اندازی شده است.
  3. قبل از ارسال پیام (تیکت)کلیه پرسش‌های متداول، قوانین و مقررات و کاربرگ‌ها را مطالعه نمایید، در صورتی که پاسخ خود را دریافت نکردید، پیام (تیکت) ارسال نمایید.

آدرس سایت:                       Majmainfo.ir   

1402/06/19

اطلاعیه شماره 4 – دانشجویان انتقالی مرکز ایفاچی کار

1- کلیه کاربرگ های آموزشی لینک زیر قابل مشاهده است:

کاربرگ های آموزشی

1402/06/19

اطلاعیه شماره 3 – دانشجویان انتقالی مرکز ایفاچی کار

1- کلیه پرسش های متداول آموزشی به همراه پاسخ آنها در لینک های زیر قابل مشاهده است:

پرسش های متداول آموزشی

پرسش های متداول دانش آموختگان

1402/06/19

اطلاعیه شماره 2 – دانشجویان انتقالی مرکز ایفاچی کار

باسلام

1- به محض انتقال پنل دانشجویان ایفاچی کار به مرکز افق، کلیه مراحل اداری – آموزشی در موعد مقرر انجام می پذیرد.

2- انتخاب واحد دانشجویان مطابق با برنامه دانشگاه جامع و در سامانه هم آوا در زمان اعلام شده در سایت مرکز افق و صفحه اول سامانه هم آوا قابل مشاهده است.

1402/06/18

اطلاعیه شماره 1 – دانشجویان انتقالی مرکز ایفاچی کار

باسلام

حضور گرامی دانشجویان انتقالی مرکز ایفاچی کار

  1. مراحل اداری و آموزشی انتقال دانشجویان مرکز ایفاچی کار توسط دانشگاه جامع علمی – کاربردی در حال انجام می باشد.
  2. کلیه اطلاعیه های مرتبط در این قسمت درج و اطلاع رسانی می گردد.
  3. جدول دروس برای نیم سال مهر 1402 برای ورودی های مهر و بهمن ماه 1401 اطلاع رسانی می گردد.
  4. طبق ورودی اقدام به انتخاب واحد دروس ارایه شده نمایید.
  5. در صورتی که یک یا چند درس را قبلا اخذ و پاس کرده اید از طریق معرفی یک نماینده و تهیه لیست اسامی و دروس پاس شده از طریق ارسال تیکت اطلاع دهید و بر اساس تعداد دانشجویان متقاضی و به حدنصاب رسیدن، دروس برنامه ریزی و ارایه می گردد.
  6. جهت دقت، تسریع و حذف رفت و آمد و تماس های تلفنی کلیه مراحل اداری و آموزشی از طریق ارسال تیکت در سامانه مرکز انجام می گردد .

1402/06/18